Tjatiga jul


tack & lov är jule alldeles strax över! ska bli så skönt så ja knappt minns hur det är =)

fick massa fint i julklappar, tack. men det måste va slut nånstanns & det är det här & nu, med basta!

jobbar för fullt. eller ja så mycket ja får & kan iaf... känns lite halv läbbigt nu för ja har haft en sån rackarns tur med jobb under det sista halvåret men så nu blir det lite knivigare fram tills ja går på mitt vik. men nånstanns måste ju även min tur vända till otur. vilket ja inte vill givetvis men inte kan styra över.

hehe.. har gjort en till tabbe på jobbet.. hehe de ringde 10 över 7 imorse o fråga vart ja va:P hehe trodde jaskulle jobba kvällen men det va visst morron. Min hjärdevän va underbarast i hela världen o körde mig till jobbet, TACK! verkligen! <3 utan dig är ja inget!

hepp, 3 år & 6 månader firades föresten igår.. eller ja vi lyxa till det & köpte hem thaimat=) det va gott men strakt. vi kom på att vi snart måste boka bord till den 14:e eftersom vi va så sent ute i fjol;) men vi hade tur där o fick ett bord mitt i en gång så det srang människor näst intill på våra tallrikar.. men va gör det ja fick ju en ros av ägaren;)





du & jag hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback