denna dag

Mitt första inlägg.. Har varit sjukt avis på alla som har nått sånt här. Jag gillar tanken på att ha en EGEN blogg! only thunbergs så att säga. Det blir liksom lite Ebba över det hela. Inte för att ja gillar henne men hon har en sköntstil. Eller gillar är väl lite starkt skrivet. Jag känner henne inte ens så det tar jag tillbaka. Men det är inget mer än hennes sinne för kläder som jag kan ta hos henne. 

Kan säga att ja övergår till annat, inget viktigare men det vanliga "bloggsnacket".

Mitt liv består just nu till mestadels av arbete vilket jag gillar men visst skulle det inte va fel o ha något glamigare arbete. Jag har ju valt människor så ja står mitt kast. Vissa dagar älskar jag det och andra hatar jag det. Så enkelt är det=)

Hepp! Lasse W ljudar i mina öron och jag har massa att göra men jag tackar för mig, idag iaf.


see you soon lady

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback